Sanna Here!

Som ni ser så har ju Malin redan skrivit om sej själv, då är det väl min tur då!
Jag heter Sanna, jag är 14 år och fyller år i april. Jag spelar basket och fotboll, och för övrigt är jag väl en ganska glad tjej som umgås väldigt mycket med mina vänner.
Jag har världens finaste pojkvän som jag också spenderar mycket tid med.



Vi startade den här bloggen i September men det tog dock ett tag innan vi kom igång. (Ni ser ju)
Jag och Malin är väldigt nära vänner, så vi såg det som en superbra idé att göra en blogg tillsammans.
Det ni kommer läsa mest om från mitt håll är nog Mode och Sport, och mitt personliga liv såklart.
Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se