Då kör vi!

Ja, nu ska vi börja blogga här då! Det är alltså jag, Malin Forsberg, och Sanna Määttä som ska driva denna blogg. Jag tänkte berätta lite om mig så får Sanna berätta om sig i ett eget inlägg. Låter det bra?

Ja, då ska jag väl börja med att säga att jag är en 14 år gammal tjej som fyller år den 13 Maj. Jag är oftast väldigt glad och skrattar mycket, men jag är även väldigt blyg när jag träffar nya människor. Spelar basket gör jag och jag umgås mycket med mina vänner. Jag har även en annan blogg utanför den här och den kan ni kika in på HÄR.

Ni kommer ju få veta mer om oss under tiden som vi bloggar och då kan ni ju börja med att följa våran blogg så ni inte missar någonting! Klicka här för att följa bloggen med bloglovin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se